Wspieramy naszych klientów w obszarze rozwiązań zaawansowanej analityki danych. Modele optymalizacyjne, alokacja zasobów, analityczne prognozowanie sprzedaży i zarządzanie magazynami, a przede wszystkim BrandMatics (zarządzanie marką) to tylko niektóre rozwiązania, które mogą pomóc Ci w zdobyciu przewagi konkurencyjnej.
Na podstawie przeprowadzenia szczegółowej analizy danych digital zidentyfikujemy obszary wymagające optymalizacji i określimy działania zmierzające do realizacji określonych celów biznesowych. Wskażemy w jakich obszarach powinieneś wdrożyć zmiany i jakie korzyści z nich uzyskasz, co pozytywnie wpłynie na efektywność podejmowanych przez Ciebie działań digital.
Specjalizujemy się w analizie danych digital. Pomożemy Ci wykorzystać potencjał danych digital w kontekście podejmowania decyzji związanych ze strategią i rozwojem Twojej firmy. Audyt narzędzi, procesów organizacyjnych i sprzedażowych, monitoring działań konkurencji w kanałach digital to tylko niektóre działania, które możemy dla Ciebie przeprowadzić.
Pomagamy naszym klientom zwiększać swoje zyski poprzez zbudowanie nowoczesnej strategii biznesowej opartej o e-commerce i omnichannel.
Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, organizacje muszą podejmować decyzje biznesowe wspierając się wysokiej jakości informacją i osiągać doskonałość operacyjną, dzięki niezawodności i skutecznemu zastosowaniu technologii.
Chcąc wykorzystać swoją przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa muszą kompleksowo i w sposób zorganizowany podejść do zarządzania danymi.
Architektura aplikacji jest to opis logicznego grupowania funkcji, które zarządzają obiektami niezbędnymi do przetwarzania informacji i wspierania celów przedsiębiorstwa.